Priser

Hej Directioners! Jag har nu tagit kort på lite saker jag tänkte att ni kanske skulle vilja ha, och så om ni vill får ni ju ge egna förslag som jag kanske skulle kunna fixa! Ska bara ladda upp bilderna på datorn först! Men kom ihåg att örhängen & halsband (kanske vissa armband) kommer vara i nickel, så för er som är nickelallergiker kanske det inte är så bra at vara med i just den tävligen!
Saker jag har/kan göra:
halsband med texten "Harry Styles" (har)
armband med valfri text (kan göra)
örhängen i lera (kan göra)
WMYB singeln (denna innehåller också Na Na Na, och kommer från GIRL:IT, hoppas inte det gör något)
paper dolls (har på Niall & Harry)
affischer (har några från en tidning som heter BOP som jag köpte i NY)
Om ni vill kan jag också fixa era skal till eran mobil! Då köper jag ett billigt och enfärgat skal och fixar det lite :) Om ni har ett skal som ni vill piffa upp med lite 1D-style så kan vi väl fixa det på något sätt!
image description

Comments

Your Thought:

Yeah Buddie, I'm Niall! Who Are You?:
Directioner?

So Basically This Is My Mail Address: (Only Harry Can See It!)

I Love Websites! , Louis:

Vas' Happinin' ? ,Zayn:

Trackback
RSS 2.0