TÄVLING! Vinn: 6 Stycken 1D-Armband

Bara för att jag är så glad idag så tänkte jag ha en tävling där du kan vinna 6 stycken 1D-armband! Ett armband för varje medlem i bandet och ett som du väljer vad det ska stå på, det kan stå t.ex: I LOVE ONE DIRECTION.
Pärlorna är fyrkantiga och vita med olika färger på bokstäverna!
OBS! Det kostar inget att vara med! Jag står för betalning av pärlor, tråd, frimärke och kuvert!

Detta ska ni göra:
  • Skriva "Jag är med" i en kommentar för detta inlägg!
  • Mäta runt eran handled, skriva måttet i kommentaren, lägg till en cm!
  • Fyll i MAIL fältet när du lämnar kommentaren, så att jag kan kontakta dig!
  • Skriv vad du vil att det ska stå på ditt sjätte armband!
Jag lottar ut en vinnare söndagen den 20 maj! Om det är någon som anmält sig, annars skjuter jag upp lottningen en vecka, och drar en vinnare söndagen vecka 21!
image description

Comments
Postat av: Karin

Jag är med. 17 cm. På armbandet vill jag att det ska stå: One Direction

2012-05-16 @ 08:46:24
URL: http://bastakarinsblogg.blogg.se/
Postat av: Linneaaa

Sv; ååh, vad trevligt! det är helt okej, särskilt när det är från en awesome 1Dblogg! :D



16 cm, på det sjätte armbandet vill jag att det ska stå " One Direction " :) x

2012-05-16 @ 22:29:23
URL: http://linneaemmamaria.blogg.se/

Your Thought:

Yeah Buddie, I'm Niall! Who Are You?:
Directioner?

So Basically This Is My Mail Address: (Only Harry Can See It!)

I Love Websites! , Louis:

Vas' Happinin' ? ,Zayn:

Trackback
RSS 2.0